mandag 19. september 2011

"Andrik & Co"

I dag måtte jeg en tur til naboøyen, og siden jeg hadde god tid til fergen hjem igjen, parkerte jeg ved sjøen. Der så jeg en fiskebåt nær land som holdt på å sjekke teiner. Gjett om jeg var glad for at speilrefleksen var med på tur?

For noen få uker siden ble jeg den lykkelige eier av bl.a. et telezoom-objektiv (70-300), og i dag skulle jeg endelig få prøve det litt. Jeg har mye å lære om fototeknikk, men for meg var dette første forsøket stort. Endelig på "skuddhold" av villfugl - attpåtil med egnet redskap. Dagens glade for min del. At jeg har surret en del med blender, lukker og ISO, får så være. Hvitbalansen tenkte jeg ikke på en gang, hehe En lærer så lenge en lever :-)












Dette var gøy. Gleder meg allerede til neste gang :-)

.

3 kommentarer:

Morten Pedersen sa...

Mange fine fuglebilder her i dag. Du vet øvelse gjør mester.

Linda Merethe sa...

Kjempeflotte bilder Irèn :-) Takk for titten :-) Klem Linda

Photo-Me-Life sa...

Dette ble kjempebra, syns du har blitt veldig veldig flink jeg:) Jeg skal også få meg et zoomobjektiv etterhvert, det er jo så gøy:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...