lørdag 26. oktober 2013

Fra en hobby til en annen...


Heisann!

Det er blitt noen fototurer på sensommeren/høsten, men fint liten ativitet her på fotobloggen. Må bare ta meg i nakken, så kommer det nok innlegg på løpende bånd. Men andre ting har også opptatt tiden min: Jeg har gjenopptatt tegning med gråblyant etter mange år i "dvale". Her er et eksempel, en kronhjort jeg tegnet ferdig i dag:


Har du lyst til å se flere tegninger er du velkommen til å besøke siden min på Facebook:


Da iler jeg videre for å besøke fotobloggene på favorittlisten min :-)

16 kommentarer:

Monica S Engell sa...

Du trakterer blyanten like godt som kameraet, Irén! Og så flott du har gjenopptatt dette, og flotte arbeider på FB siden din.
Selv var tegneblokken og blyanten fast følge i "alle år", men plutselig ble livet så travelt, og må innrømme at jeg har kommet helt ut av trening. Litt synd,- det ga meg egentlig slik en ro å holde på med dette!
Ha en fin kveld:)

Cutella sa...

Like your drawing...Pretty cool...

Waldameise Andrea sa...

Wow ... einfach perfekt, liebe Irèn!

Grüße
Waldameise

Irene sa...

Imponerende! Skal titte på facebooksiden din etterpå. Håper jeg får se både tegninger og fotografier fremover!

Irene :)

Kathrine sa...

Å tegne er sunt! Flott g(h)jort:)

:)

Anonym sa...

Skickligt utfört, stilrent och snyggt.
Allt gott.
M

Dirk Rosin sa...

så vakkert, det er gave å tegne eller male så bra !

Helma sa...

Denne vakre tegning av den mannlige hjort.
Jeg har ikke facebook så kan du ikke se andre tegninger. Forhåpentligvis har du enda mer på bloggen din :-)

Lottas Fotografi sa...

Åh vad du är duktig med pennan! Helt fantastiskt!
Kram Lotta

Irma sa...

Great you have signed this, compliments Iren.
Greetings Irma

Anne sa...

Å jøsses å min så dyktig du er!!! knallfint bilde :-)

Lottas Fotografi sa...

God Jul! Saknar dig här på bloggen! :)
Kram Lotta

Fotofrua sa...

GODT NYTT ÅR
Ønsker deg et riktig godt nytt år for 2014.
Takk for all fin kontakt og masse vakre foto i året som har gått.
Håper det kommer like mye fint fra deg i år også.
Bamseklem fra Karin

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Utrolig fin! Det er jo bra så vi andre får gleden av dine flotte tegninger for dette er du dyktig på!!

Godt nyttår til deg:))

PhotoLeoGrapher sa...

Hello Irén!
Amazing... Great Work! Congrats!!!
Leo

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...