mandag 27. mai 2013

"Back in business": Vår- og sommerglimt

Juhuu - etter lengre tids fravær pga sykdom har jeg endelig gjort klar noen bilder til fotobloggen.

Hjertelig tusen takk til deg som tenkte på meg og skrev hilsener mens jeg var syk! Det varmet! :-) Jeg tar en runde rundt til hver og en av dere så snart som mulig!

Vår- og sommerglimt fra Tysnes på Vestlandet:






Mange flere bilder er klare for publisering nå som jeg har fått hovedobjektivet mitt reparert. Det tok hele 6 uker og 2 runder på verksted... Men NÅ er det i orden!

HAPPY !  :-)






23 kommentarer:

Linda Merethe sa...

Flotte bilder, så bra at du endeleg har fått i orden objektivet ditt...det tok sin tid med mye frustrasjon for deg.
Klem, Linda <3

christine sa...

Hei på deg,

Flotte bilder, for ei tid for og fiksa objektivet ditt, men håpe at det endelig e i orden igjen. Glede meg te bilderas fra deg.
Håpe at du o e endelig friske nå.

Tom sa...

Vakre bilder! :-)

Fjällripan sa...

Kul att se dej här igen och så bra att du mår bättre:)) Jättefina och härliga bilder!!

Dirk Rosin sa...

Gratulerer men reparert objektiv, søt hund og fine bilder.
hilsen dirk

Anonym sa...

Hej Irén, så glad jag blir att se att du är tillbaka. Har saknat dig och dina fina bilder.
Fina bilder från ett vackert landskap.
Kram, kram
M

Irma sa...

Great photos Iren.
Glad to hear that you are better.
Photo 2 and 5 pictures are my favorite.
Regards, Irma

Helma sa...

Ohw what these beautiful pictures.
Beautiful bright colors and the last two can be make as a puzzle.
Just wonderful.
Greetings, Helma

PhotoLeoGrapher sa...

Hello Irén! Welcome back!
Again to work! Good Luck!
Regards from Leo!

Ottars fotoblogg sa...

Vakkert syn og flotte bilder!!

Ottar

Nøve sa...

Nydelige bilder, Iren!
Det later til at du er frisk igjen , ja, du må jo ha krypi, krabba og klatra for å få knipsa disse motivene :)

Anita Otrebski sa...

Fantastisk vakre bilder!
Hilsen fra Kina

Fotofrua sa...

Hei og hopp.
Så godt at du er tilbake.
Har savnet deg og dine bilder.
Det nest siste bilde ditt er jo bare flott med store bokstaver.
Stor bamseklems fra meg.

Leonora sa...

Så koselig å se deg igjen - hjertelig velkommen tilbake! Da håper jeg både du og linse er i orden og at vi får se liv her igjen :-) Koselige bilder har du iallefall - jeg gleder meg til flere.

Irene sa...

Flotte bilder ..... og så bra at både du og objektivet er friskmeldte! Fint å ha deg tilbake :)

Fortsatt god uke!

Rune Eide sa...

Jeg ser du har funnet formen igjen. Det er bra! Og ikke minst har du funnet både vår og sommer som du kan dele med oss. Det er nesten like bra :-)

Waldameise sa...

Hvordan er glad for at du er tilbake. Samtidig med slike fantastiske bilder. Siden jeg gleder meg allerede til mer.

En veldig varm hilsen

Waldameise

Anonym sa...

Herlig vårlige bilder.

Linda sa...

Your photos are so beautiful!

Anonym sa...

Bildene dine er så utrolig fine Irèn. Og vet du at sommerfuglbildet ditt er på utstilling på Skedsmo bibliotek nå ;)
Godt å høre at formen og energien endelig er tilbake <3
Håper uka di er god.

God klem fra meg :)

Tristan sa...

Kjempefine bilder, håper det kommer flere etter vært.

Our photos sa...

Beautiful photos!
Have a nice day! RW & SK

Jill Kristin Ø.Remme sa...

HERLIGE bilder med supre farger i!! Så fint du har fått tilbake kameraet..en god turvenn det også:)))


Jill:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...