tirsdag 2. april 2013

Ned for telling





Bare en liten oppdatering fra meg, helt uten egne bilder dessverre...

Ikke bare er allround objektivet mitt (Sigma 17-70) sendt til reparasjon (om det lar seg reparere vet jeg ikke ennå), men fotografen selv (undertegnede) er syk på tredje uken. 

En seiglivet lungebetennelse og forgiftning sendte meg på sykehus noen dager. Hjemme igjen nå, men fortsatt ikke frisk. Jeg leeeengter etter å få energi igjen, og ikke minst å dra på fototur! 

I mellomtiden vil jeg takke dere som har svingt innom her og på Facebook med hyggelige ord og oppmuntring! Tusen takk! :-)



Satser på at jeg snart er i full sving igjen! Har dessverre ikke hatt ork til å sitte ved Mac'en og besøke alle de flotte fotobloggene jeg har på listen min. Jeg har mye å glede meg til ;-)

Hilsen Irén

24 kommentarer:

Lottas Fotografi sa...

Men lilla vän! Sänder ett hel massa krya-på-dig kramar och hoppas du är på benen snart igen!
Kramar Lotta

Anonym sa...

Har saknat dig och dina fina bilder, men förhoppningsvis kan du nu bara bli bättre. Krya på dig och många varma kramar
från
Monica

Fotofrua sa...

Hei kjære
Uff dette hørtes ikke bra ut.
Jeg ønsker deg GOD BEDRING av hele mitt hjerte.
Stor klem fra meg.
Karin

Fjällripan sa...

Ja fyyy för att vara sjuk...å så länge! Hoppas du snart är pigg o få komma dej ut :))

Mandy Lou sa...

Huff, stakkars deg da. Det er ikke gøy å være syk. Håper det går rette veien nå, og at kreftene kommer fort tilbake igjen.
God bedring! :)

Kathrine sa...

Riktig god bedring! Håper du blir frisk fort, så du kommer deg ut igjen. Det våres jo nå utover:)
Klem

Irma sa...

Iren Hello, I hope you get better soon.
I missed you.
Greetings Irma

PhotoLeoGrapher sa...

Hello Irén,
I wish you a speedy recovery!

Leo

Leonora sa...

Oj da, håper du snart blir frisk igjen. God bedring!

Irene Sletvik sa...

God bedring :) Snart er vårfargene her og da er du sikkert frisk og fin til foto igjen :)

Rune Eide sa...

Trist å høre at du har har helseproblemer - aldri morsomt! God bedring.

PS jeg hadde problemer med samme objektivet for noen år siden (autofokus virket ikke). Det ble reparert helt OK på garantien selv om det var over to år gammelt. Min yngste datter bruker det fremdeles.

Liva`s sa...

Uff det hørtes ikke noe særlig ut! Mange god bedringsønsker herfra :)

Tristan sa...

God bedring.

Mina fotostunder sa...

Hoppas du kryat på dig!
Kram!

Anonym sa...

Morron Irene ! Hoppas att du snart blir frisk och kan ta dig ut på olika fototurer med kameran din. Ha det bra !

Patricia sa...

I really hope that you will get better soon. Take a rest, soon you will be back... healthier and showing us some more beautiful photographs :)

Nøve sa...

Uff og uff som det drar ut med deg, da! Dette går jo ikke an. Men det ser jammen ut til at våren venter til du klar igjen :) God bedring, Irén!

Anonym sa...

Hej ! Hoppas du blir frisk och pigg snart !

Waldameise sa...

Oh, stakkars, som jeg er veldig lei meg. Det høres virkelig ille. Jeg håper du gjør det bra igjen snart, og ønsker deg en rask og fullstendig gjenoppretting

Waldameise

Wenche sa...

Huff da, god bedring. Kjenner meg igjen...har heller ikke hatt overskudd til å kommentere på en stund...men energien er på vei tilbake :0) Snart er du tilbake i form igjen skal du se :0)

Irene sa...

Men kjære deg ... så utgjort da! Håper du snart får kreftene tilbake. Store godbedringklemmer fra meg

Irene

Monica S Engell sa...

Begynte å lure på hvor du var blitt av Irén, og nå ser jeg jo årsaken...
Håper det går bra med deg?
Klem herfra:)

Jill Kristin Ø.Remme sa...

En skikkelig godbedringshilsen med havluft i ( det hjelper alltid:)) håper du er på knipser`n snart:)))
:))

Lottas Fotografi sa...

Saknar dina fina bilder här på bloggen. Hoppas du har kryat på dig och mår bättre.
Kramar från Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...