søndag 20. november 2011

"Farger under lupen"

Jeg klør etter å dra på fotosafari, men ikke er jeg kjørbar ennå pga kneet, og været er hinsides grått. Hva gjør man da? Makrofotografering innendørs for å roe fotoabstinensene :-)

Samtlige bilder er knipset med
Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro

Håndholdt!
Dessverre ikke så skarpe som jeg gjerne ville.
Mao: Jeg er ikke så stø på hånden ;-)


















Helt til sist;

En sjarmerende liten "blubb" jeg ikke hadde hjerte til å slette.
Synes faktisk den er litt artig :-)






7 kommentarer:

Anne sa...

Vips etret jeg denne bloggen og det ble man jo ikke lei seg for, nydleig macro i de flotteste farger.

Nå gleder jeg meg til å bla bakover i ditt arkiv, med kaffekoppen mellom hendene :-)

Malgorzata Ingstad sa...

Jeg gjør det samme som Anne, lager meg en kopp kaffe til og skroller ned i bloggen din. Måtte kneet bli bra, men fortsett med makrobildene dine. Ha en koselig søndag!

Tristan sa...

Det ble flotte farger her og med litt mere øvelse så blir en også litt mere stødig på handa.

Kaffe er en selfølge på morgenen.

Gry sa...

Fantastisk flotte farger på blomstene du har, og bildene ble bra de. Flott lys i dem. Og lyset ute er ikke så mye å skryte av for tiden. Ikke på disse kanter i hvertfall.

Fjällripan sa...

Jättefina bilder, otroligt vackra färger och härligt ljus i dem. :)

BrandNewStudio sa...

Congratulations for your point of view
Greetings

Wenche sa...

Woow, så utrolig vakkert :0) Jeg ønsker meg makrolinse.....får si det litt høyere så noen hører...er vel litt dyr gave kanskje...så får gå til anskaffelse selv.
Liker fargene...og lyset - så enkelt og vakkert :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...